Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2016. február 12., péntek

Visegrád

2007.06.10. Visegrád.
Ez, egy olyan vártúra volt, ami várnéző, avagy inkább ránéző túra. Mint már mondottam volt, valahol s valamikor, én sem a Fellegvár, sem pedig a Salamon torony kinézetével nem igazán vagyok kibékülve.

Ennek a nemszeretem állapotomnak itta akkor meg szegény Zsömi a levét, mert hiába a nagy szeretete a kövek, sziklák iránt, bíz nem sétáltam fel vele.

Tettünk egy sétát a városban, a vár alatt, rááldoztam pár kockát és mentünk is tovább. Most, mikor az archívumot feltúrtam, jöttem rá, ott s akkor szegény kis főszereplőm nem került lencsevégre.
Pedig ott volt! Istók'uccse, ott volt!
Majd legközelebb rajta lesz. Gondom lesz rá! Megígérem.

Ki kicsivel több fotót szeretne, kénytelen egy kisebb ugrást tenni: kattints ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése