Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2017. július 9., vasárnap

Pikkelyes

2012.06.19-i bejegyzés a MJ - Vándor blogból

Pikkelyes!
Méghozzá gyönyörű!
Tudom. A kutya is. Mellesleg én is. No és persze a Bruce Willis is.
Hogy ez miként jön ide? Ő mondta az egyik filmjében.
Nem rólam! Magáról. Még szép, hogy szépek vagyunk. Sőt! Szépen is vagyunk.
De most csak mint mellékszereplők.

Zsömi a méretarány, én a szerencsés pecás. Hogy Willis? Hát tudom én?
Jól van biztosan. Egyáltalán szokott horgászni? Nem is tudom. Tudja valaki?
Ezzel a méretarány dumával azért jól "kibabráltam" mindenkivel, ki nem ismeri Zsömit személyesen.
Kár, hogy nem volt itt Bruce teljes kopaszságával, akkor most ő ülne ott. Vagy feküdne. Nem a hal helyett! Mellette.
No ebből elég! Most már mindegy. Így sikerült. Megadom a hal méreteit hozzájuk. Hossza 56 centi, súlya 4,2 kiló.
Na, ehhez lehet viszonyítani Zsömit. meg a B Willist. A hal hosszába nem kell ugyebár belemérni a farkát, a kutyáéba meg nem tudom, de lényegtelen is mert Zsömi barátom épp ráült. Willisébe sem kell belemérni és ő is .... Na, na!
Az is látható, hogy vizes. A Zsömi! Meg a hal is. Hm ... gyanús! Ennek ellenére a halat nem ő fogta ki, hanem én.
Ő meg fürdött. Meg a hal is. ...!!!!... Most miért? Azért vizesek. Én meg éppenséggel nem vagyok vizes. Mert én nem fürödtem velük. Kár hogy nem látszik a képen. Pedig ott vagyok. A hal innenső oldalán. bekerítettük szegényt.
Van egy horgász mondás: "- a nagy pontyot ki kell ülni." Én kiültem. Tulajdonképp amurra ültem, de az nem jött.
Ez a helyettese. Mellesleg rohadtul meleg egy nap volt a mai. Tűzött a nap ezerrel. Jobb is hogy nem volt itt Bruce W. Leégett volna a kopasz burája.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése